04.12.2010

susah jugak kan kalau tanpa kawan ?


untuk pengetahuan pembaca blog ini ,


saya amat menyanyangi kawan sekolah saya yg setia


<3 terutama:
Nur Diana Khadijah binti Mohd Noor


Nurul Izzati binti Zaini


Siti Nur Syafiqah binti Rosli


Nooriadiana binti Azman


Aisyah binti Basharuddin


tak lupa jugak dgn bekas budak sekolah SKSTB dan SRASTB ;(


saya juga sayangkan cikgu2 yang telah mengajar saya sampaikan saya mendapat 3a 2b . . . 


<3 terutama:
cikgu Zainal


cikgu Hartini


cikgu Kamsani


cikgu Aziah


cikgu Rina


cikgu Juliah


saya sayangggg korangggggg

Friday, December 3

04.12.2010

susah jugak kan kalau tanpa kawan ?


untuk pengetahuan pembaca blog ini ,


saya amat menyanyangi kawan sekolah saya yg setia


<3 terutama:
Nur Diana Khadijah binti Mohd Noor


Nurul Izzati binti Zaini


Siti Nur Syafiqah binti Rosli


Nooriadiana binti Azman


Aisyah binti Basharuddin


tak lupa jugak dgn bekas budak sekolah SKSTB dan SRASTB ;(


saya juga sayangkan cikgu2 yang telah mengajar saya sampaikan saya mendapat 3a 2b . . . 


<3 terutama:
cikgu Zainal


cikgu Hartini


cikgu Kamsani


cikgu Aziah


cikgu Rina


cikgu Juliah


saya sayangggg korangggggg