sebenarnye aku malas nak mengutuk

aku dah malas lah nak mengutuk orang nih...
tapi aku tak der keje...
so aku luahkanlah perasaan aku nih :P


tadi kat sekolah.
Azila tuh aku rase budak baru
tapi nak poyo hot lah aper lah
come on la
tak yah nak kerek
buang mase n tenaga jer


ader kawan lupakan aku
tak der kawan cari aku
nih aku benci nie
aku mcm spender pakai buang errr


tapi aku sabar
lek lek
tu je la


sekian terima kasih :)

Tuesday, March 1

sebenarnye aku malas nak mengutuk

aku dah malas lah nak mengutuk orang nih...
tapi aku tak der keje...
so aku luahkanlah perasaan aku nih :P


tadi kat sekolah.
Azila tuh aku rase budak baru
tapi nak poyo hot lah aper lah
come on la
tak yah nak kerek
buang mase n tenaga jer


ader kawan lupakan aku
tak der kawan cari aku
nih aku benci nie
aku mcm spender pakai buang errr


tapi aku sabar
lek lek
tu je la


sekian terima kasih :)